Regulamin świadczenia usług sklepu nasami.pl
§1 INFORMACJE O SPRZEDAWCY I DANE KONTAKTOWE
- Sklep internetowy Nasami.pl jest prowadzony przez firmę
Nasamipl Marek Dereniowski
NIP: 9282023665
REGON: 081236159
ul. Sportowa 7, 68-320 Jasień - Kontakt możliwy przez kontakt@nasami.pl lub poprzez media społecznościowe.
Nasami.pl jest internetowym sklepem, za pośrednictwem której można nabywać wyroby rękodzielnicze.
Czas realizacji zamówienia trwa od 1 do 14 dni roboczych.
§2 SPOSÓB ZAWARCIA UMOWY
- Dokonywanie zakupów za pośrednictwem nasami.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
- Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.
- Aby złożyć zamówienie, należy zarejestrować się na stronie sklepu (https://nasami.pl/logowanie?create_account=1) i wypełnić wskazany na tej stronie formularz lub dokonać zakupu bez rejestracji.
- Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwego produktu, wybór sztuk i kliknięcie znaku „dodaj do koszyka”. Po potwierdzeniu wyboru, Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu odbioru zamówienia.
- Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w Jasieniu pod adresem ul.Sportowa 7, po wcześniejszym otrzymaniu powiadomienia z systemu, że zamówienie zostało przygotowane.
- Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.
§3 PŁATNOŚCI I DOSTAWA
- Wszystkie zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku. Płatność można uregulować poprzez:
– przelew tradycyjny na konto:
Nasami Marek Dereniowski
ul. Sportowa 7,
68-320 Jasień
Santander nr konta: 73 1090 1564 0000 0001 1502 5240
– system płatności
- W przypadku odbioru osobistego, Klient płaci wyłącznie kwotę równą wartości zamówienia bez kosztów dostawy.
W przypadku dostawy towaru poprzez wysyłkę, Klient wpłaca na rachunek bankowy Sprzedawcy kwotę równą wartości zamówienia + koszt przesyłki.
Koszty przesyłki ponosi Klient.
- KOSZT WYSYŁKI (Polska):
Paczkomaty inPost – 13,99zł
Pocztex Punkt – 11,99zł
Kurier inPost – 14,99zł
Kurier DPD – 20,49zł
Po przejściu do koszyka sklep automatycznie przeliczy cenę wysyłki.
Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Paczkomatów InPost lub firmy kurierskiej (InPost lub DPD).
Firma NASAMI nie odpowiada za opóźnienia wynikłe z błędnie podanych danych adresowych, błędnie wybranej formy przesyłki oraz winy przewoźnika. Reklamacje wynikłe z opóźnienia w doręczeniu przesyłki mogą być składane przez klienta u przewoźnika.
W przypadku nieodebrania paczki koszt zwrotu i ponownego nadania ponosi kupujący zgodnie z ogólną polityką wysyłek paczek w naszym kraju.
§4 ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ZWROTY
- Zamawiający – konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu, Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, a Nasami.pl zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie.
- Zwroty nie będą rozpatrywane w przypadku zamówień towarów „spersonalizowanych” a więc indywidualnych, tj. zawierających określone wg wskazań klienta imiona, nazwiska itp. za wyjątkiem sytuacji, w których produkt jest niezgodny z zamówieniem klienta.
- Zwrotu należy dokonać na adres pracowni (Nasami Marek Dereniowski, ul. Sportowa 7, 68-320 Jasień) na swój koszt. Przesyłki wysłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą odbierane, a koszty z tym związane pokryje Klient. Zwracany towar należy odesłać w stanie niezmienionym od otrzymanego (w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzony, kompletny i nieużywany), odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) i pisemnym oświadczeniem odstąpienia od umowy kupna. W przypadku niespełnienia wszystkich powyższych wymogów zwrot nie zostanie przyjęty i zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.
§5 REKLAMACJE
- W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest wadliwy, niezgodny z zamówieniem lub uszkodzony, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na nowy. Klient ma obowiązek niezwłocznie poinformować sprzedającego przez e-mail w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Po tym czasie reklamacje nie będą uwzględniane.
- Wniosek reklamacyjny rozpatrywany będzie w terminie 7 dni roboczych.
- W przypadku reklamacji dotyczącej uszkodzenia przesyłki w transporcie, Klient musi posiadać protokół szkody, spisany w obecności kuriera, a w przypadku przesyłki paczkomatowej – spisany w najbliższym oddziale lub Punkcie Obsługi Klienta InPost.
Art. 75 ust. 3 pkt 2b
Roszczenia przeciwko przewoźnikowi przysługują z tytułu umowy przewozu przesyłek towarowych o inne roszczenia z tytułu umowy przewozu - nadawcy lub odbiorcy zależnie od tego, któremu z nich przysługuje prawo rozporządzania przesyłką;
Art. 53 ust. 4
Uprawnienie nadawcy do rozporządzania przesyłką wygasa, gdy odbiorca wprowadził zmianę umowy przewozu, przyjął list przewozowy albo odebrał przesyłkę. - W odpowiedzi na zgłoszenie Nasami.pl ustala z klientem szczegóły dotyczące zwrotu wadliwego towaru.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji, Nasami.pl odsyła klientowi nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem oraz zwraca koszty, jakie poniósł klient w chwili odsyłania wadliwego zamówienia. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, Nasami.pl zareklamowany towar odsyła na koszt klienta.
- Reklamacja jest uwzględniania zawsze w przypadku stwierdzenia ukrytych wad zakupionego przedmiotu, tzn. niewidocznych w momencie zakupu. Za wszelkie uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania odpowiada kupujący.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne wyświetlenia informacji o towarach np. kolorów, nie będą podstawą do reklamacji.
§6 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Właściciel Sklepu zbiera tylko te dane, które są niezbędne do należytego świadczenia oferowanych usług.
- Dane osobowe Klienta mogą zostać przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie Regulaminu w szczególności przedsiębiorcom pośredniczącym w zamawianiu usług kurierskich, operatorom pocztowym i firmom kurierskim w celu nadania przesyłki oraz operatorom płatności (przelewy24).
- Baza danych osobowych Klientów podlega ochronie prawnej. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.
- Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu Internetowego Nasami.pl Nasami Marek Dereniowski, ul. Sportowa 7, 68-320 Jasień, kontakt@nasami.pl, który dokonuje przetwarzania danych osobowych Klientów zgodnie z przepisami: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- Właściciel Sklepu zapewnia o podejmowaniu wszelkich starań, aby przekazane mu informacje były strzeżone właściwie, a w szczególności w sposób przewidziany przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Właściciel Sklepu zapewnia Klientom realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w szczególności Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich zmiany, poprawiania i żądania ich usunięcia.
- Skorzystanie z prawa domagania się zmiany, poprawienia lub usunięcia danych z systemu Sklepu jest dokonywane na podstawie przesłania do Właściciela Sklepu pocztą elektroniczną stosownego żądania wraz z podaniem imienia i nazwiska/firmy Klienta.
- Skorzystanie z prawa usunięcia własnych danych z systemu Sklepu jest równoznaczne z wyrejestrowaniem się Klienta oraz wypowiedzeniem umowy.
- Wraz z usunięciem Konta Klienta Właściciel Sklepu usunie dane Klienta na stałe i bezpowrotnie, zaprzestając tym samym przetwarzania danych osobowych Klienta. Administrator zastrzega sobie jednak możliwość przetrzymywania danych takich jak czas i adres IP logowania Klienta po usunięciu konta na potrzeby Policji i prokuratury oraz danych niezbędnych do rozliczenia wykonanych usług do czasu ich rozliczenia.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z przeczytaniem i akceptacją powyższego regulaminu.